سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳  |  Tuesday, 18 June 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
گزارش دیباچه از نشست خبری رئیس پلیس راهور تهران بزرگ

همزمان با نزدیک شدن به سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن برگزاری نشست خبری، به تشریح تمهیدات ترافیکی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت.وی گفت: تمهیدات ترافیکی از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا اتمام برقرار خواهد بود و تردد کلیه وسایل نقلیه در محورهای علامه عسگری و بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) ممنوع است.

به گزارش دیباچه، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، طی نشست خبری درباره تمهیدات ترافیکی ارتحال امام خمینی(ره)  گفت: در راستای برگزاری سی و پنجمین  ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی خاصی را بمنظور تسهیل عبور و ایمنی ترافیکی زائرین اجرا خواهد کرد
وی درباره محدودیت‌های تردد خودروهای سنگین افزود: از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا پایان مراسم، تردد کلیه وسایل باربری سنگین در جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع است و خودروها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد.

تمهیدات ترافیکی  سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد

همچنین تردد در مسیر شمال به جنوب محور شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد همچنین در مسیر میدان نماز اسلامشهر تردد به سمت شرق یا همان کمربندی دوم، ممنوع خواهدبود و تردد کلیه اتوبوس های کاروان ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن آباد به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) هدایت می شوند.
رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: تردد در محدوده پل فیروز آباد به سمت غرب ممنوع است؛ همچنین از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا اتمام مراسم تردد کلیه وسیله های نقلیه از شمال به جنوب محور شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع است و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

سرهنگ موسوی پور درباره ممنوعیت های توقف نیز اظهارداشت: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر، در بزرگراه خلیج فارس از  بزرگراه آزادگان تا عوارضی  تهران قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از  بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری  و بلوار  علامه عسگری  از  پل  آزادراه خلیج فارس تا سه راه باقرشهر در هر دو مسیر  اعمال ممنوعیت های توقف برقرار خواهد بود.
وی تصریح کرد: توقف  کلیه وسایل نقلیه  در حریم تقاطع ها و ورودی  و خروجی  معابر  بزرگراهی  ممنوع است و تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در مراسم صرفاً از جاده قدیم یا ( محورشهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا(س) از درب باب الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود .

موسوی پور گفت: تردد موتور سیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته ، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا (س) به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود .
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان بیان کرد: تردد اتوبوس‌های کاروان های  مربوط به شرکت کنندگان در مراسم که از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور مراجعه می‌کنند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع می‌باشد . چرا که در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس هیچگونه ورودی به پارکینگ نخواهیم داشت .

گزارش از : زهرا فرود

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با دیباچه مطرح کرد

امیدوارم که رئیس جمهور بعدی، راه شهید جمهور را ادامه بدهد

۱۶:۲۳  -  ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش

کار سنجش نزدیک به ۲۰ هزار نوآموز عشایری انجام شده است!

۱۶:۳۵  -  ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
گزارش دیباچه از نشست خبری رئیس پلیس راهور تهران بزرگ

تمهیدات ترافیکی  سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد

۱۶:۱۲  -  ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
عضو تیم‌ملی فوتسال بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

به همه آرزوهایم در فوتسال رسیدم/ کسب موفقیت همیشه دشوار است

۱۷:۱۶  -  ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
حادثه تلخ برای عمو قناد

مجری خاطره ساز، از تصادف جان سالم به در برد

۱۱:۲۴  -  ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
کارگردان میرو در گفتگو با دیباچه:

آثارم بر اساس قصه‌های استان سیستان و بلوچستان و فرهنگ بلوچ است

۱۷:۰۲  -  ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
کاپیتان تیم‌ملی تنیس در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

صعود به دسته ۲ جهان دشوار است/ شرایط فعلی ادامه یابد پیشرفت تنیس متوقف می‌شود!

۱۲:۴۹  -  ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت:

تشییع باشکوه شهدا نشان داد ملت ایران زنده است

۱۷:۰۰  -  ۰۵ خرداد ۱۴۰۳